10.9.2014

Minä



Kuvat otettu 2011
Oon ollut ala- ja yläasteen tosi hoikka. Pidin itseäni aina kuitenkin tosi isokokoisena, mutta ei mulla ollut koskaan mitään ongelmaa syömisen kanssa tms. Ysiluokan lopussa mulla alkoi kuitenkin sitä painoa keräytymään, koska noh, mun syömiset oli pelkkää kotiruokaa, roskaruokaa, sipsiä, karkkia tms. muuta yhtä "terveellistä" :D Aloin sitten käymään säännöllisesti sählyssä ja salilla 1-2 kertaa viikossa. Enhän mä siellä mitään osannu tai en ees varmaan tiennyt mitä hikoilu tarkottaa, mutta kävinpähän kuitenkin.
 
Eka kuva syksy 2013, toka kevät 2014
Eli aloin käymään salilla sitten syksyllä 2013, mutta ruokapuoli ei todellakaan ollut vieläkään kunnossa! Joulun alla sit niitä kiloja alko taas kertymään ja puntari näytti helmikuussa hurjat 64kg.. En ollu ikinä painanu niin paljon! :D Järkytyin, ja päätin sit tehä ajoissa asialle jotain, ja alotin sit Fitfarmin bc:n. Siinä 10 viikossa pudotin sen 9kg ja oli paljon parempi fiilis! Siinä ajassa opin miten OIKEESTI treenataan ja syödään oikein. Ja tämä ei siis tarkoita sitä että pidän 64kg ihmistä lihavana, vaan omalla kohdallani tajusin että mulla ei ollut maailman terveellisintä elämäntavat, ja painoo alko kerääntymään. Olin tottunut siihen että painan alle 55kg, ja yhtäkkiä olinkin 10kg painavampi. Se mua siis järkytti.
Bc:n jälkeen
Sen jälkeen aloitinkin Advancedin tarkoituksena saada enemmän lihasta..
Toukokuu 2014
Heinäkuu 2014 (Oho oonpa oranssi..)
Advanced meni ihan ok, paino pysyi samana eli 55kg, mutta kroppa kuitenkin tiivistyi! Treenit oli kovia ja ruoka maistui! Kesällä pidin kuitenkin kk tauon kaikesta, ja painoo tuli takas 4kg. Nyt oon yrittäny niitä tässä pudottaa tolla dieetillä, mutta ajattelin kuitenki siirtää dieettiä keväälle, ja nyt vaan keskittyy kasvattamaan vielä sitä lihasta! :)

Syyskuu 2014
Tämmönen oli siis mun tarina treenaamisen pariin!

21 kommenttia:

  1. Vaude upea muutos :) Tsemppiä jatkossakin treeneihin!

    VastaaPoista
  2. Hurjat 64 kg? Et mainitse missään kohtaa pituuttasi. Painon kylläkin. Ihan vinkkinä vaan että jos haluat näyttäytyä tälläisen terveellisen muutoksen puolestapuhujana, niin kannattaa ottaa myös huomioon syömishäiriöihmiset ruudun toisella puolen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen 160cm pitkä. Ja toi oli mulle hurja, koska oon ollu koko ikäni alle 55kg, ja yhtäkkiä oliki tullu 10 kiloo lisää painoa

      Poista
  3. 64kg... Voi hyvä jumala. Mä oon itse 166cm ja 66kg ja en pidä itseäni lihavana. En yhtään. Tai ainakaan pitänyt ennen tätä.. ajattelisitkohan minusta että "hyi mikä läski?" :-D Ja näytät minusta aivan normaalilta terveeltä nuorelta naiselta ennenkin tuota bc:tä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole missään vaiheessa sanonut itseäni läskiksi. oli se hurjaa tajuta että ekoissa kuvissa näkyvä kroppa oli saanu 10kg lisää painoa. Älkää vääristelkö mun sanomisia :)

      Poista
  4. Oon samaa mieltä ylemmän anonyymin kanssa. Kun hyvinvointiin liittyvää blogia kirjoittelet, niin pitäis ehkä ottaa normaali painoset ja syömishäiriöiset ihmiset huomioon. 64kg/160cm on normaali painoinen, eikä mitenkään järkyttävä.

    Hienon työn oot kuitenkin tehnyt ja tsemppiä jatkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on normaalipainoinen, mutta en pitänyt millään tavalla kropastani noin, ja jos olisin jatkanut samaan malliin nii ois tullu helposti lisää toiset 10kg jne jne.

      Poista
  5. Upeelta näytät! Tee ruokapäiväkirja postaus, pls ? :)

    VastaaPoista
  6. Miksi kaikki tarttuvat tohon painoon... Eri ihmisten painoja _ei_ voi vertailla keskenään, sillä siihen vaikuttavat monet seikat. Kehonkoostumus ja ulkomuoto kertovat paljon enemmän, kuin joku numero vaa'assa. Joten anonyymit hyvät, älkää verratko itseänne Siniin :)
    Mutta suuren työn oot tehnyt, jatka samaan malliin! Näytät tooosi hyvältä :)

    http://cheatclean.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, ei voi verrata toisiin! Mutta kiitos paljon!! :)

      Poista
  7. Itseasiassa 160/64 on jo lievä ylipaino, mutta siis ihan tosi lievä!

    VastaaPoista
  8. ootko ajatellut kisata esim bikinifitneksessa? ja paljon kaloreita syöt tällä hetkellä, eds noin arviolta ja paljonko teet viikossa salia ja paljonko aerobista ? ja jooo ruokapäiväkirja postaus kuvine kaikkineen olisi mielenkiintoinen :)
    Hyvältä näytät!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä haluaisin tosi paljon kisata, mutta en oikeen tiedä ajankohtaa :) treenaan tällä hetkellä 4 kertaa viikossa salilla, ja 4 kertaa lenkillä. Kiitos :)

      Poista
  9. Mitä oot tehny salilla kun oot käyny? Mitä teet ja missä sarjoissa yms?
    Sun reisi on aika iso tossa uusimmas kuvas, tullu vähän massaa. :P
    Mitä kohtaa kehossa eniten haluisit saada näkyviin?
    Miten sait motivaation tähän kaikkeen? Paljon bc valmennus maksoi? Oliko se mielestäs hyödyllinen noin kaiken kaikkiaan.. kun on niiin paljon noita kaikkia nettivalmennuksia nykyään tarjolla..
    Oliko vaikea muuttaa ruokailutottumuksia? Itsestä aina tuntunu et miten joku voi elää sillei että tekee monen päivän safkat valmiiks purkkeihin.. yms että itsestäni ei olis sellaseen, mut mitä sä oot mieltä ja miten totuit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon jakanut eri lihasryhmät eri päiville, 4 jakoinen ohjelma siis! Ja vaikea alkaa tässä kertomaan noita sarjoja kun ne vaihtelee niin paljon eri liikkeissä :)
      Tällä hetkellä haluun muotoa yläkroppaan. Motivaatioo saan unelmasta hyvästä urheilullisesta kropasta! Bc maksoi 99€, ja tykkäsin siitä kyllä kovasti!! Mulla on postauksiaki siitä.
      Ruokavalioon tottuu kyllä ja huomaa heti tuloksia sen muututtua! Kroppa toimii ja on tosi hyvä olo eikä tee mieli ees mättää mitään herkkuja :) ja Eihän niitä ruokia oo pakko purkittaa!

      Olipas paljon kysymyksiä, toivottavasti nää vastaukset kelpas! :)

      Poista
  10. mun on pakko kysyä että ooksä repsahdellut noitten diettien aikana kertaakaan?

    näytät Super hyvältä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä oon :D mutta pääasiassa pysyny ruokavaliossa niin ei se vaikuta :) ja kiitos!

      Poista
  11. Oho, melkoinen muutos tullut noin lyhyessä ajassa. Aika ihailtavaa, vaikka henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että alkaa jo vähän naisellisuus hävitä kun lihasta alkaa olla jo noin paljon...

    VastaaPoista