27.11.2013

Ajatuksia

Moikka! 
Tänään oli tosi kiva päivä koulussa, mulla oli kasvohoitoasiakas ja oli kyllä hyvä tehdä se pitkästä aikaa, kun lähiaikoina oon tehnyt vaan jalka- ja käsihoitoja. Jännitin sitä hirveesti (en tiedä kyllä miks, kun sitä on kuitenki harjoteltu paljon), mutta oli aivan ihanaa kuulla kun asiakas oikeesti tykkäs! Olin kuulema parempi hieromaan kuin "oikeet" kosmetologit kellä hän oli käynyt, ja sanoi että tulee varaamaan tästä lähtien aina multa aikaa :D Kuitenkin puol vuotta vasta opiskellut niin hassua ja kivaa kuulla sellasta palautetta! Antaa kyllä tälläset tapaukset hirveesti motivaatioa!! ❤️ Alkaa tajuamaan oikeesti kuinka ihana on saada tällä työllä toiselle ihmiselle hyvä olo! 
Ja muutenkin oon tosi onnellinen et uskalsin lähtee kauemmas opiskelemaan yksin. Oon saanut niin ihania ja samanhenkisiä kavereita, että parempaa ei ois voinu koskaa toivoakkaan! 
Huomenna ois sitten koe kaikenmaailman ihonkerroksista ja sen toiminnasta..
Niiiiin monimutkaista asiaa mun aivoille että huhhuh :D polysakkaridimolekyyli, glykosaminoglykaani.. Keratiinifilamentti ja plööplöö.. Toivottavasti ees pääsen läpi! 

Kuvat on mitä on, mutta halusin laittaa ees jotain :) ja tästä nyt tuli tämmönen ällö "jee elämä on ihanaa" -postaus, mutta ajattelin kirjoittaa vähän mietteitä, kun yleensä nää kirjotukset jää vähemmälle!


2 kommenttia:

  1. Kiva kuulla sun ajatuksia ja mukavaa että viihdyt koulussa noin hyvin! :)

    VastaaPoista
  2. oot ihanaaaa<3 t pihluliini

    VastaaPoista