1.4.2014

Mielipiteitä valmennuksesta




Moikka! Kaksi viikkoa vielä BC:tä jäljellä. Lähetin kuitenki nyt jo tuon muutoskuvakollaasin fitfarmille. 
Niille, joiden kuvissa oli huomattava muutos, saivat valita ilmaiseksi vapaavalintaisen valmennuksen itselleen. Itse valitsin Advanced -nettivalmennuksen, koska oon pitkään miettinyt että haluaisin paljon lihaksikkaamman vartalon, ja nyt ois hyvä ajankohta alottaa projekti :-D Eli pari viikkoa vielä jatkan BC:tä (kunhan tästä nyt paranen..) ja 14.4. alkaa sitten Advanced.

Joku kaipasikin postausta mielipiteiden kera tästä valmennuksesta, ja muutenkin Fitfarmin toiminnalta. Itse oon ollut tosi tyytyväinen BC:n aikana ohjeisiin, vaikka olinkin aikaisemmin kuullut huonoa palautetta monesta suunnasta, ja mietin lähdenkö ollenkaan edes koko hommaan mukaan. 
Onneks lähdin, sillä oon saanut aina vastauksen kysymyksiin foorumilta, ja fb:n yksityisestä ryhmästä on ollut kans paljon apua! :-) Tekniikkavideot on ollut tosi selkeitä, ja ruokavalio toimiva. Ruokavinkitkin oli kivaa vaihtelua. Ei mulla edes tule mieleen mitään mistä voisin antaa kritiikkiä :-D Itse voin ainakin hyvillä mielin suositella!!

16 kommenttia:

  1. Moikka! Hei yritin ettiä jostain täältä, mut kuinka pitkä oot? Mietin vaan, että koska ite oon lähössä mukaan BC:hen joka alkaa nyt 14.4 ja mun mielestä silmämääräsesti näytit aika saman kokoiselta kun mä ja oot saanu kyl ihan mahtituloksia 8vk:ssa aikaan! Kun jossain luki et jo valmiiks ihan semihyvässä kunnossa olevat ei saa mitään irti. :)) tsemmpiä vielä 2viikolle, jään ehdottomasti lukijaks!

    http://iwannabuyit.blogspot.fi mullakin varmasti tulee BC:stä sit ainakin hajoilua blogin puolelle :D

    VastaaPoista
  2. Hei vau pitää kyllä alkaa seurata sunkin juttuja! :) oon siis 161cm pitkä, ja enhä mä nyt missään kauheen huonossa kunossa ollu, mutta silti on tapahtunut tosi isoo muutosta! Ja kyllä varmasti hyväkuntosillakin kroppa muuttuu kunhan vaan toimii oikein :)
    Kiitoskiitos, tsemppiä sullekin tulevaan!! :)

    VastaaPoista
  3. Hienoja tuloksia! Itsellä tässä suunnitteilla myös 14.4. alkava BC. :) Pohdintaa lähinnä siitä, kuinka saan crossfit treenit ujutettua onnistuneesti mukaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos :) Kannattaa lähteä mukaan, kyllä niiden treenien kanssa voi soveltaa!

      Poista
  4. Heips!Oisitko millään pystynyt tekemään postausta sun ruokavaliostas ton BC:een aikana ? :) Rehellisesti :D ..Itekki tässä yritän ja vinkkejä otetaan vastaan ruuan suhteen :) !

    VastaaPoista
  5. Miten pääsis 'rintsikkaläskeistä' eroon? :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan vaan rasvaa polttamalla, enempi aerobista vaa :) ei voi oikeee tiettyyn kohtaan kohdistaa sitä polttoo

      Poista
  6. Itse aloitan saman valmennuksen 14.4. Annoit kyllä erittäin suuren motivaation!! Aivan upea tulos jo 8 viikon jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoi vähän kiva kuulla!! :) tsemppiä sulle, varmasti saat tuloksia aikaan!

      Poista
  7. Haluaisin kysyä mistä saisin motivaatiota laihdutukseen/kiinteytykseen? Ylipainoa on noin 2-6kiloa ja haluaisin laihduttaa mutta en vaan saa itseäni enää niskasta kiinni! Apua!! Olen siis vuosi sitten laihduttanut 10 kiloa enkä ymmärrä mistä se kaikki into ja motivaatio silloin tuli.. sun tulokset on huikeita! Oot upea tyttö ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin niin kauhuissaa et olin lihonu melkeen 7 kiloa 2 kuukaudessa, niin jotenkin sitä motivaatioo riitti, ja kun huomas että miten nopeesti sai tuloksia, niin halus koko ajan tietenkin niitä lisää :)

      Hyvin oot saanu pudotettua painoa! on mullaki nyt pari viikkoa ku oon ollu kipeenä nii kauhea motivaation puutos.. että ei oikeesti ees kiinnosta mennä salille :/ mutta sit kun menee nii on vaa ilonen ettei jääny laiskottelemaan sängyn pohjalle :)
      Otat vaan itteäs niskasta kiinni ja mieti tavotteitas! :)

      Poista
    2. Mulla on vaan yks pieni ongelma, ei oo oikein varaa niihin salikortteihin tai muihin enkä oikein osaa tehä kotonakaa vaikka painoja kyllä löytyy eikä kyllä pelkkä lenkkeilykään riitä :/ oon ihan toivoton!

      Poista
    3. Hei ootko ollu jo pitempään kun ton bc kurssin? Kun on lihaksetki jo nii näkyvissä et EI uskois!!

      Poista