16.6.2014

Freddy Pants

Osallistuin pari viikkoa sitten Bodyactionin belfie -kisaan, ja voitin sitten henkilökunnan suosikkina Freddyt. Käväsin hakemassa ne Jyväskylän Bodyactionista, jossa oon aina saanut tosi hyvää palvelua! Vaihtoehtoina oli camokuosiset ja harmaat. Ja harmaat lähti mun mukaan. Ai että kun sain nää jalkaani... Aivan täydelliset! Muotoilee hyvin jalkoja, ja olo on melkeen kun ois ilman housuja, nimittäin ei paina mistään. Ja paras asia näissä mun mielestä on toi silikoninauha vyötäröllä!! Miksei kaikkiin housuihin ole keksitty sitä?? Kun nää kerran laittaa jalkaan, ei toista kertaa tarvii nostella, koska housut pysyy ylhäällä koko päivän! Tekis mieli käyttää näitä koko ajan ja kaikkialla ;D Pakko saada lisää!
 Aion ostaa ainakin beiget ja ihan farkkujen näköset. Ainut huono puoli mitä oon kuullut, että nää nukkaantuis tosi nopeesti. Jollakin oli ihan parin käyttökerran jälkeen nukkaantunut tosi pahasti, mutta mulla ei oo ainakaan vielä niin käynyt. Ja nukkaantumista on ilmentyny just näissä kangashousuissa. Jollain on myös alkanu saumat repeilemään, mutta se voi johtua yksinkertaisesti siitä että on liian pieni koko. Itellä on S ja nää on just passelit, ehkä vähän tiukatkin. Mutta en sitten tiedä onko hintalaatusuhde kohdillaan? Tietenkin niitä maanantaikappaleita löytyy, mutta itse olen ollut täysin tyytyväinen näihin, ja voin todellakin suositella kaikille ♥ :)
ps. pyydän anteeksi peppukuvien paljoudesta :D

7 kommenttia:

  1. Mitä kokoa käytät näistä housuista?

    VastaaPoista
  2. kannattas lukea teksti nii tietäsin. S

    VastaaPoista
  3. myytkö kenties jotain palveluitasi?

    VastaaPoista
  4. Mikä kamera sulla on? Vaikuttaa ihan sika hyvältä ja mä oon aatellu ostaa uuden jossain vaiheessa! :)

    VastaaPoista
  5. Mikä malli noi housut on? :)

    VastaaPoista
  6. Nuo housut ovat sinulle liian pienet. Ovat todella kireät ja menevät rypyille, saavat aikaan kanankoipi-efektin ja tekevät kamelinvarpaan.

    Suosittelen eri mallia ja kokoa, nuo makkara nakinkuoressa-housut päällä näytät naurettavalta. Sopivan kokoisissa housuissa näytät varmasti hyvältä, mutta nuo eivät sellaiset ole! Toivottavasti et liiku julkisesti nuo päällä, tai mitäpä sen on väliä kun nämä kuvat näkyvät aika lajasti internetissä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. otin kuvat ku sain nää just jalkaan että en ihmettele vaikka näyttääki piukille, nyt nää on löystyny tosi paljon :)

      Poista