1.2.2014

Helou



Moi pitkästä aikaa! Päivittelyt on jääny vähän vähemmälle kun on ollu täällä saarijärvellä työharjottelussa. Salilla oon alkanu käymään taas aktiivisesti, ja huomasinki kattoessani vanhoja kuvia, että toi takaosasto on ihan hyvin saanu lihasta alle vuodessa :O hui!


Suvin sisko teki mulle viime viikolla ripsipidennykset! Helpottaa kyllä hyvin aamuja. Ja töissä toinen harjottelija teki mulle geelilakkaukset :-) ja mää tein ellulle noi nudet!

Anpan kans vieteltiin mun synttäreitä viime vklp, ja hauskaa oli <3 

Ens viikko onki sit viimenen vk harjottelua, ja sit taas kouluun näkemään ihania ystäviä :-)

6 kommenttia:

  1. ikävä sua <3 t. pihluli

    VastaaPoista
  2. syötkö sä millä tavalla? hah kuulosti ihan oudolta kysymykseltä mutta tarkotan että ootko kasvissyöjä vai syötkö lihaa ja mitä lihaa syöt? ja millon alotit treenaamisen ja miten se vaikuttaa sun ruokavalioon?
    ite alotin treenaamaan vuoden alussa (hakien vähän elämäntapamuutosta) ja tavoitteena on saada litteä maha ja peppuun vähän muotoa yms. mietinkin että syön ihan normaalisti mitä ennenkin, tosin herkut jätän vaan yhteen kertaan viikossa. onko mun treenaaminen turhaa jos syön kotiruokaa ja kouluruokaa vai pitäiskö mun syödä vaan jotain salaatteja tai vastaavaa? :D auta avutonta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syön lihaa! Kaikkea mitä ikinä onkaan, tykkään kaikesta! :D Mutta tällä hetkellä ruokavalion takia pystyn syömään vain kanaa, kalaa ja nautaa!

      Mutta niin, pärjäät kyllä jos syöt niin että lautasella n. puolet salaattia, sit just lihaa ja pastaa/perunaa/riisiä! Ja syöt just puhtaita ruokia. Ja leipää kannattaa vähentää jos sitä syöt! Ja syö 2-3h välein, 5-6 ateriaa pv! Netistä löytyy kyllä varmasti hyviä neuvoja :-)

      http://parempimina.wordpress.com/2010/08/25/go-fat-gon-naisten-ruokavalio/ <- Tossa joku ruokavalio!

      Poista
  3. Laita kuvia sun treeni vaatteista, mitä käytät salilla yms ? :) ja mistä ostat sun jumppavaatteet?

    VastaaPoista